Program do selekcji ofert nieruchomości "Unirepo"

  • Pełen przegląd ofert prywatnych, aktualnych i archiwalnych, z 37 najpopularniejszych portali ogłoszeniowych.
  • Powtórzenia odfiltrowane dzięki sztucznej inteligencji
  • Pełna, kilkuletnia historia publikacji ogłoszeń w Internecie
  • Oferty agencyjne niedostępne bezpośrednio
  • Przeglądarka: które oferty zostały pozyskane przez konkurencyjne agencje?
  • Czy konkurencyjne agencje skopiowały Twoje oferty na wyłączność?



Program Unirepo oferuje pełen przegląd ofert prywatnych, aktualnych i archiwalnych, pozyskiwanych z 37 najpopularniejszych portali ogłoszeniowych w Polsce. Jeżeli dana oferta w ostatnich latach pojawiła się w przestrzeni cyfrowej, niemal na pewno znajdziecie ją w Unirepo. Wszystkie oferty zgromadzone są w jednym miejscu, co oszczędza czas pośredników i minimalizuje ryzyko, że jakaś interesująca nieruchomość nam umknie.

Oparty na sztucznej inteligencji algorytm pozwala na odsianie duplikatów ofert, zachowując jednocześnie dostęp do pełnej historii ich publikacji w Internecie, sięgającej nawet kilku lat wstecz. Użytkownicy Unirepo otrzymują także wgląd w oferty agencyjne niedostępne bezpośrednio.

Program dodatkowo umożliwia podgląd działań konkurencyjnych agencji. Dzięki Unirepo dowiemy się, które oferty zostały pozyskane przez rynkowych rywali, a także czy nasze oferty pozyskane na wyłączność nie zostały skopiowane przez konkurentów. Jest to niezwykle istotne w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, szczególnie w dużych miastach, gdzie walka o każdego klienta jest naprawdę zacięta.

Zamów bezpłatny okres testowy:

Wiele biur nieruchomości wciąż działa w przekonaniu, że na ich obszarze działania konkurencja jest niewielka, podobnie jak podaż ofert, i dodatkowe narzędzia wspomagające pracę agentów nie są im potrzebne. Być może jest to prawdą, gdy rynek ma się dobrze (choć i wtedy warto się rozwijać i zwiększać swoje zyski, a także zabezpieczać na przyszłość), ale w chwilach kryzysu może okazać się początkiem końca naszej działalności.

Przykładem takiego kryzysu, weryfikującego przygotowanie poszczególnych agencji nieruchomości, była pandemia koronawirusa. Tego typu wydarzenie to spory wstrząs dla gospodarki. Wprowadza ogromną niepewność i kompletnie odmienia rynek na długi czas. Wiele osób i przedsiębiorstw znajduje się wówczas w trudnym położeniu finansowym. Nie sprzyja to decyzji o zakupie mieszkania czy zainwestowaniu wszystkich oszczędności w nieruchomości.

Nawet jednak gdy indywidualna sytuacja potencjalnych klientów nie uległa zmianie, kryzys wprowadza masę innych trudnych do przewidzenia czynników, jak chociażby utrudniony proces ubiegania się o kredyty hipoteczne czy dostęp do usług notarialnych. Stojąc w obliczu wspomnianej epidemii i niepewnej przyszłości większość banków zaostrzyła swoje wewnętrzne procedury w tym zakresie, a niektóre wprost zwiększyły wymagania dotyczące posiadanego wkładu własnego.

Skutkiem było znaczne zmniejszenie podaży ofert, a tym samym liczby klientów biur nieruchomości. Wiele agencji musi w takiej sytuacji tymczasowo ograniczyć bądź wstrzymać swoją działalność. Liczni pośrednicy podczas kryzysu zaklinają rzeczywistość twierdząc, że pojawi się on i zniknie równie szybko jak letnie hity muzyki pop. KRN (Krajowa Rada Notarialna) nie bez przyczyny jednak podczas pandemii koronawirusa podpisała rekomendację dotyczącą dobrych praktyk notarialnych w kwestii wykorzystywania internetowych środków przekazu przy przeprowadzaniu transakcji. To był jednoznaczny sygnał, że kryzysy i zastoje na rynku nieruchomości będą się powtarzać, i trzeba być na nie przygotowanym.

Wszystko to sprawia, że dalsza działalność na rynku nieruchomości w czasie kryzysu staje się dla wielu pośredników problematyczna. Można by o tym napisać prawdziwy elaborat. Tym ważniejsze jest więc korzystanie z odpowiednich narzędzi, które umożliwiają efektywną pracę i maksymalizację wyników przy niewielkiej podaży ofert bezpośrednich, takich jak program do selekcji ogłoszeń Unirepo.

Zarówno w okresie rynkowej prosperity, jak i podczas różnych zawirowań, rozwiązania takie jak Unirepo pozwalają na natychmiastowe wychwycenie prawdziwych okazji na rynku nieruchomości i sprawniejsze koordynowanie działań agencji. Może to się okazać kluczowym czynnikiem dla utrzymania się na rynku, bądź wypracowania przewagi konkurencyjnej. Według niektórych specjalistów amer…(czytaj dalej)

[ 1 ] [ 2 ]

Na jakich portalach ogłaszają się agencje?


Gdzie szukać ogłoszeń bezpośrednich?


Statystyki z 37 portali, raz w miesiącu:
POBIERZ BIULETYN