Program do selekcji ofert nieruchomości "Unirepo"

  • Pełen przegląd ofert prywatnych, aktualnych i archiwalnych,
    z 37 najpopularniejszych portali ogłoszeniowych.
  • Powtórzenia odfiltrowane dzięki
    sztucznej inteligencji
  • Pełna, kilkuletnia historia publikacji
    ogłoszeń w Internecie
  • Oferty agencyjne niedostępne bezpośrednio
  • Przeglądarka: które oferty zostały pozyskane przez
    konkurencyjne agencje?
  • Czy konkurencyjne agencje skopiowały
    Twoje oferty na wyłączność?

Program Unirepo oferuje pełen przegląd ofert prywatnych, aktualnych i archiwalnych, pozyskiwanych z 37 najpopularniejszych portali ogłoszeniowych w Polsce. Jeżeli dana oferta w ostatnich latach pojawiła się w przestrzeni cyfrowej, niemal na pewno znajdziecie ją w Unirepo. Wszystkie oferty zgromadzone są w jednym miejscu, co oszczędza czas pośredników i minimalizuje ryzyko, że jakaś interesująca nieruchomość nam umknie.

Oparta na sztucznej inteligencji wyszukiwarka ofert prywatnych pozwala na odsianie duplikatów, zachowując jednocześnie dostęp do pełnej historii ich publikacji w Internecie, sięgającej nawet kilku lat wstecz. Użytkownicy Unirepo otrzymują także wgląd w oferty agencyjne niedostępne bezpośrednio.

Unirepo to nie tylko program do wyszukiwania nieruchomości. Dodatkowo umożliwia on podgląd działań konkurencyjnych agencji. Dzięki Unirepo dowiemy się, które oferty zostały pozyskane przez rynkowych rywali, a także czy nasze oferty pozyskane na wyłączność nie zostały skopiowane przez konkurentów. Jest to niezwykle istotne w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, szczególnie w dużych miastach, gdzie walka o każdego klienta jest naprawdę zacięta.







Wiele biur nieruchomości wciąż działa w przekonaniu, że na ich obszarze działania konkurencja jest niewielka, podobnie jak podaż ofert, i dodatkowe narzędzia wspomagające pracę agentów nie są im potrzebne. Być może jest to prawdą, gdy rynek ma się dobrze (choć i wtedy warto się rozwijać i zwiększać swoje zyski, a także zabezpieczać na przyszłość), ale w chwilach kryzysu może okazać się początkiem końca naszej działalności. To chwila aby zweryfikować swój cennik, a nawet przyznać klientom rabat.

Przykładem takiego kryzysu, weryfikującego przygotowanie poszczególnych agencji nieruchomości, była pandemia koronawirusa. Tego typu wydarzenie to spory wstrząs dla gospodarki. Wprowadza ogromną niepewność i kompletnie odmienia rynek na długi czas. Wiele osób i przedsiębiorstw znajduje się wówczas w trudnym położeniu finansowym. Nie sprzyja to decyzji o zakupie mieszkania czy zainwestowaniu wszystkich oszczędności w nieruchomości.

Nawet jednak gdy indywidualna sytuacja potencjalnych klientów nie uległa zmianie, kryzys wprowadza masę innych trudnych do przewidzenia czynników, jak chociażby utrudniony proces ubiegania się o kredyty hipoteczne czy dostęp do usług notarialnych. Stojąc w obliczu wspomnianej epidemii i niepewnej przyszłości większość banków zaostrzyła swoje wewnętrzne procedury w tym zakresie, a niektóre wprost zwiększyły wymagania dotyczące posiadanego wkładu własnego.

Skutkiem było znaczne zmniejszenie podaży ofert, a tym samym liczby klientów biur nieruchomości. Wiele agencji musi w takiej sytuacji tymczasowo ograniczyć bądź wstrzymać swoją działalność. Liczni pośrednicy podczas kryzysu zaklinają rzeczywistość twierdząc, że pojawi się on i zniknie równie szybko jak letnie hity muzyki pop. KRN (Krajowa Rada Notarialna) nie bez przyczyny jednak podczas pandemii koronawirusa podpisała rekomendację dotyczącą dobrych praktyk notarialnych w kwestii wykorzystywania internetowych środków przekazu przy przeprowadzaniu transakcji. To był jednoznaczny sygnał, że kryzysy i zastoje na rynku nieruchomości będą się powtarzać, i trzeba być na nie przygotowanym.

Wszystko to sprawia, że dalsza działalność na rynku nieruchomości w czasie kryzysu staje się dla wielu pośredników problematyczna. Można by o tym napisać prawdziwy elaborat. Tym ważniejsze jest więc korzystanie z odpowiednich narzędzi, które umożliwiają efektywną pracę i maksymalizację wyników przy niewielkiej podaży ofert bezpośrednich, takich jak program do selekcji ogłoszeń Unirepo.

Zarówno w okresie rynkowej prosperity, jak i podczas różnych zawirowań, rozwiązania takie jak Unirepo pozwalają na natychmiastowe wychwycenie prawdziwych okazji na rynku nieruchomości i sprawniejsze koordynowanie działań agencji. Może to się okazać kluczowym czynnikiem dla utrzymania się na rynku, bądź wypracowania przewagi konkurencyjnej. Według niektórych specjalistów amer…(czytaj dalej)

[ 1 ] [ 2 ]

Na jakich portalach ogłaszają się agencje?


Gdzie szukać ogłoszeń bezpośrednich?


Statystyki z 37 portali, raz w miesiącu:
POBIERZ BIULETYN